Vi hedder Leadmakers, fordi vi tænker meget længere end branding og i at opnå eksponering. Leadgenerering er et konkret eksempel herpå, og det er noget, som vi ofte tænker ind i vores kunders forretning.
På den måde skaber vi langt større værdi for dig som kunde, da vi løfter marketingindsatsen til at blive målbar og direkte omsætningsskabende.
Leadgenereringen har hos os mange formål og udtryk. Leads kan fx være permissions til din nyhedsbrevsdatabase, det kan være rekruttering af medarbejdere til din virksomhed eller det kan være salgsmøder direkte til din salgsafdeling.
Forud for selve leadgenereringen ligger en analyse af det rette setup i forhold til din virksomhed, dit produkt og din målgruppe. Analysen har til formål at definere ting som målgruppe, budskab, medie og målsætning, så vi møder målgruppen, hvor den befinder sig, og hvor vi finder den bedste balance mellem kvalitet og kvantitet i leadsene.
Kunne du tænke dig at høre mere om leadgenerering? Så kontakt os her